Online marketing voor B2B bedrijven

Email Marketing, Marketing Automation, Online Adverteren, Account Based Marketing

Wij maken corporate marketing toegankelijk voor jouw MKB bedrijf.

Wij zorgen ervoor dat je nieuwe leads krijgt met online marketing en online adverteren. En helpen die leads vervolgens te converteren naar klanten door middel van marketing automation, email marketing, sales enablement en CRM.

Hoe zou het zijn als je makkelijk al je relaties kan beheren? Als je nieuwe leads kan verkrijgen met je website? Als je een goed proces hebt om te verkopen? Als je eenvoudig email marketing campagnes kan versturen? En je eenvoudig kan chatten met bezoekers aan je website? Dat kun je allemaal krijgen met onze programma’s voor online marketing, online adverteren, account based marketing en CRM marketing!

De online marketing programma’s van Invalshoek zijn speciaal ontwikkeld voor zakelijke dienstverleners die tegen lage kosten willen beginnen met online marketing.

Door deze programma’s maak je een vliegende start met email marketing, customer relationship management en webformulieren om leads te genereren. Daardoor kan je op een eenvoudige manier beginnen met online marketing voor het genereren van nieuwe leads en het sluiten van deals.

  1. Verkrijg nieuwe leads op je website met content marketing, formulieren en webchat.
  2. Door het gebruik van een CRM en het inzetten van sales enablement wordt het onderhouden van relaties en het sluiten van deals een fluitje van een cent.
  3. Met email marketing en marketing automation wordt het mogelijk om meer leads naar klanten te converteren.

Met de online marketing programma’s van Invalshoek krijg je een constante stroom van nieuwe leads. Daarmee pak je een cruciale voorsprong op je concurrenten.

Online marketing voor B2B bedrijven
Invalshoek heeft ons niet alleen geholpen met het inrichten van de techniek, maar ook met de toepassing ervan in de praktijk. Zo zorgt Andy ervoor dat online marketing bij ons ook echt werkt.
Jeroen van Aken
Hivos

Programma 1: Online Marketing Basis

Het Online Marketing Basis programma kost €2400, – per maand met een minimale looptijd van zes maanden. Daarnaast is een HubSpot Marketing Pro licentie vanaf €740, – per maand nodig, afhankelijk van de hoeveelheid contactpersonen kan dit bedrag stijgen. Deze bedragen zijn exclusief BTW. Wil je gebruik maken van dit programma? Vraag het dan nu aan! Heb je vragen over onze dienstverlening, neem dan contact met ons op.

Voor wie is Online Marketing Basis geschikt?

Dit programma is bijzonder geschikt voor zakelijke dienstverleners die een goed begin willen maken met online marketing en sales.

Wat krijg ik met dit programma?

  • eenvoudig een lijst met leads en klanten opbouwen
  • makkelijk relaties onderhouden met je klanten
  • zelf makkelijk email nieuwsbrieven versturen
  • eenvoudig chatten met bezoekers op je website
  • start met een volledig op je situatie aangepaste CRM
  • eenvoudig al je deals bijhouden
  • belangrijke informatie over klanten gaat niet meer verloren
  • één webformulier met een download zoals een ebook of whitepaper
  • inclusief sjablonen voor email nieuwsbrieven en formulieren aangepast aan je huisstijl
  • alle techniek wordt voor je geregeld
  • een kick-off workshop voor het definiëren van je doelgroep, het ontwikkelen van persona’s en opzetten van je contentstrategie
  • je krijgt begeleiding bij het ontwikkelen van blogs en content
  • een realtime dashboard en wekelijkse rapportage per email
  • maandelijks overleg tijdens de eerste zes maanden na start van het programma

Programma 2: Online Marketing Compleet

Het Online Marketing Compleet programma kost €3600, – per maand met een minimale looptijd van twaalf maanden. Daarnaast is een HubSpot Marketing Pro licentie vanaf €740, – per maand nodig, afhankelijk van de hoeveelheid contactpersonen kan dit bedrag stijgen. Deze bedragen zijn exclusief BTW. Wil je gebruik maken van dit programma? Vraag het dan nu aan! Als je meer wil weten over onze diensten, neem dan contact met ons op.

Voor wie is Online Marketing Compleet geschikt?

Dit programma is bijzonder geschikt voor zakelijke dienstverleners die een goed begin willen maken met online marketing en sales.

Wat krijg ik met dit programma?

Alle voordelen van Online Marketing Basis, plus:

  • marketing automation en lead nurturing campagnes
  • twee landingspagina’s voor het genereren van leads
  • gepersonaliseerde email marketing campagnes
  • gepersonaliseerde content op je website
  • eenvoudige beheren van social media accounts
  • gepersonaliseerde call-to-actions
  • A/B testen en conversie optimalisatie
Andy heeft niet alleen kennis van alles wat met online marketing te maken heeft, maar hij is ook in staat om mee op ‘de ondernemersstoel’ te zitten en sterk inhoudelijk mee te denken.
Ferry Vermeulen
INSTRKTIV

Aanvullende diensten voor online marketing

Online Adverteren

€240, – per maand + 15% van het advertentiebudget als management fee bij een minimum budget van €500, – per maand. Kosten voor het ontwerpen en ontwikkelen van advertenties op aanvraag en afhankelijk van de gekozen kanalen. Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Meer informatie over online adverteren

Content Productie & Content Management

Wij leveren blogs, eBooks, webinars, video’s en podcasts op aanvraag.

Social Media Management

Wij beheren je social media kanalen zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram en Pinterest. We produceren en plaatsen content, richten je social media pagina’s in en managen je community.

Meer weten over onze aanvullende marketing services?

Wil je meer weten over onze aanvullende marketingdiensten, of heb je vragen over een van onze online marketing programma’s? Neem dan nu contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Zit ik meteen vast aan een lang contract?

Na de start van het programma begeleiden we je zes maanden, daarna is de overeenkomst per kwartaal opzegbaar. Wil je extra begeleiding na deze eerste periode? Dan kan je dat per kwartaal inkopen.

Kan ik niet beter voorzichtig beginnen met SEO?

Goede vraag! SEO is erg belangrijk en je website optimaliseren voor SEO is een goede vervolgstap. Door te beginnen met een van onze online marketing programma's krijg je een pad op je website om bezoekers te converteren naar klanten en behaal je ook een SEO voordeel doordat voor je doelgroep relevante content op een logische manier aan elkaar gelinkt is. Tijdens de workshop worden ook vragen gesteld zoals 'Welke woorden zou dit persona gebruiken om hiernaar te zoeken op Google?'. Op deze manier zorgen onze programma’s er ook voor dat de content die gemaakt gaat worden rekening houdt met het zoekgedrag van je doelgroep dus ook daardoor heeft jouw website SEO voordeel.

Werken deze programma's ook echt?

Jazeker! Lees bijvoorbeeld deze case study over hoe wij het Duitse bedrijf INSTRKTIV helpen met online marketing. Of deze case study over hoe we het Rolmodellen Bureau helpen met sales en marketing.

Ik vind het anders behoorlijk prijzig!

Klopt! Maar bedenk je wat een fulltime marketeer in dienst nemen je zou kosten per jaar. Bovendien, zou diegene dan alle elementen van het moderne marketingvak even goed beheersen? Door gebruik te maken van onze marketing programma’s krijg je de beschikking over een volledige marketingafdeling voor minder dan de helft van wat een fulltime marketeer in dienst nemen je zou kosten!

Maak een afspraak

Klaar om te beginnen?

Maak dan nu een afspraak!

We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen. Benieuwd?

Artikelen op ons blog over online marketing

Wat is content marketing? En waarom is het belangrijk?

Content marketing wordt door veel marketeers gezien als zeer belangrijk om aandacht aan te besteden. Maar wat is het precies en waarom is het belangrijk? En een nog veel belangrijker vraag, hoe kan je content marketing in jouw voordeel gebruiken?

Artikel lezen

Wat is content marketing? En waarom is het belangrijk?
Wat is zoekmachine marketing?

Wat is zoekmachine marketing?

Je hebt de termen "search engine optimization" en "SEO" waarschijnlijk al een miljoen keer gehoord. Maar hoe zit het met zoekmachine marketing (SEM) en betaald adverteren op zoekmachines (SEA)? Laten we het verschil tussen SEO en SEA bekijken, of je bedrijf beide moet gebruiken, en de voordelen van zoekmachine marketing en betaald adverteren op zoekmachines.

Artikel lezen

Elf simpele tips om je website beter vindbaar te maken in Google

Zoekmachines zoals Google en Bing kunnen voor veel verkeer naar je website zorgen, daarom zal je je website beter vindbaar willen maken. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat je website geoptimaliseerd is voor zoekmachines, dat noemen we SEO (Search Engine Optimization). Dat klinkt ingewikkeld, maar met de simpele tips in dit artikel zal je een heel eind komen om je website beter vindbaar te maken!

Artikel lezen

Elf simpele tips om je website beter vindbaar te maken in Google
SEO: zo schrijf je blogs die op de eerste pagina van Google komen

SEO: zo schrijf je blogs die op de eerste pagina van Google komen

Wist je dat de nummer 1 positie bij een Google zoekopdracht 33% van het zoekverkeer aantrekt? En dat de resultaten op de eerste pagina 92% van al het verkeer opvangt, wat met 92% omlaag schiet bij pagina 2? Cijfers liegen niet. Als je op de eerste resultaten pagina wilt komen is goed geschreven content alleen niet genoeg. Je moet je ook richten op SEO-gedreven, keyword gefocuste content die niet zomaar website verkeer aantrekt, maar het góede verkeer. Misschien denk je nu, "Klinkt geweldig! Maar hoe doe ik dit?"

Artikel lezen

Video marketing: zes redenen voor B2B marketeers om nu te beginnen

Het is geen geheim meer dat het gebruik van video in content marketing steeds vaker wordt ingezet. En dat is niet onterecht; het is namelijk een hele goede tactiek! YouTube is tegenwoordig zelfs de op één na grootste zoekmachine op het web en, hoewel video marketing vaak nog onderschat wordt, zou het toch een prominente rol in je content marketing plan moeten spelen.

Artikel lezen

Video marketing: zes redenen voor B2B marketeers om nu te beginnen
Online marketing en sales voor IT bedrijven

Online marketing en sales voor IT bedrijven

Marketing en sales zijn voor veel IT bedrijven een grote uitdaging. Het is een veld met veel concurrentie dus zonder goede marketing is het lastig om je bedrijfsdoelstellingen te halen. Daarbij zijn IT bedrijven vaak technisch erg sterk, maar zitten marketing en sales meestal niet in het DNA van de organisatie, wat het lastig maakt om het zelf goed te doen. Er zijn echter een aantal krachtige manieren om je IT bedrijf onder de aandacht van potentiële klanten te brengen. Dit artikel biedt daarvan een overzicht.

Artikel lezen

Inbound marketing: de basis voor succes

Inbound marketing is een marketingstrategie waarbij je een relatie opbouwt door het aanbieden van waardevolle content. Op deze manier verleid het anonieme bezoekers van je website te converteren naar leads en uiteindelijk klanten van je te worden. Dit artikel biedt in het kort een overzicht van de basiselementen voor succesvolle inbound marketing.

Artikel lezen

Inbound marketing: de basis voor succes
Verbeter je brand messaging in 30 minuten

Verbeter je brand messaging in 30 minuten

Ieder bedrijf gebruikt een aantal boodschappen waarmee ze de producten of diensten die ze aanbieden omschrijven. Deze statements dragen de belangrijkste boodschappen van het bedrijf uit. Brand messaging kan je aan de ene kant zien als de elevator pitch van je bedrijf. Maar aan de andere kant is het de belofte die je de klanten van je bedrijf doet. Het sijpelt door in alle uitingen naar je doelgroep toe, dus op je website, in je advertenties, in je folders, in de emails die je stuurt en de berichten die je plaatst op social media.

Artikel lezen

SEO: hoe maak je content beter vindbaar

SEO is belangrijk, maar het is een middel. Als auteur, blogger, site-eigenaar wil je een doelgroep bereiken. Daarom maak je content. Vervolgens wil je dat jouw doelgroep jouw content vindt. Daar gaat SEO over, en daar gaat het nog wel eens mis.

Artikel lezen

SEO: hoe maak je content beter vindbaar
Zes tools om zakelijke social media accounts te beheren

Zes tools om zakelijke social media accounts te beheren

Social media is tegenwoordig niet meer weg te denken uit onze samenleving, ook niet voor bedrijven! Eigenlijk heeft social media impact op bijna alle onderdelen van je bedrijf, marketing, sales, klantenservice en human resources. Dat vraagt om een gedegen aanpak met de juiste processen en de beste tools om die te beheren. Daarom in dit artikel een overzicht van de beste tools om als bedrijf je zakelijk social media accounts te beheren.

Artikel lezen

UTM tags maken, zo doe je dat!

Verreweg de populairste analytics tool voor websites is Google Analytics. Uit onderzoek van BuiltWith blijkt dat maar liefst 80% van alle websites wereldwijd Google Analytics gebruiken om het aantal bezoekers en de aard van de bezoeken te meten en monitoren. Helaas weten de meeste mensen die Google Analytics gebruiken eigenlijk niet eens precies hoe het werkt en hebben de meeste mensen hun UTM parameters niet goed ingesteld. Terwijl het juist essentieel is voor je marketingplan dat je de setup van Google Analytics goed hebt ingesteld.

Artikel lezen

UTM tags maken, zo doe je dat!
Zo kies je de juiste afbeeldingen voor je lead magnets

Zo kies je de juiste afbeeldingen voor je lead magnets

Waarschijnlijk ben je al bekend met de kracht van lead magnets. En niet voor niets heten ze ‘magnets’; ze trekken mensen aan. Alleen niet alle gratis offers hebben dezelfde aantrekkingskracht, sommige zijn verleidelijker en aantrekkelijker dan andere. Wat zorgt dan voor aantrekkelijke lead magnets? Juist, afbeeldingen.

Artikel lezen

Zo begrijp je klanten beter dan je concurrent dat doet

In elke markt bestaat er concurrentie en alle bedrijven zijn afhankelijk van klanten. Een bedrijf kan alleen groeien en een klantenbestand opbouwen en uitbreiden wanneer het beter presteert dan de concurrentie. De netto inkomsten van een bedrijf vormen de graadmeter van hoe effectief het bedrijf groeit, klanten werft en klanten behoudt.

Artikel lezen

Zo begrijp je klanten beter dan je concurrent dat doet
Wat is een Customer Data Platform?

Wat is een Customer Data Platform?

Moderne bedrijven draaien op klantdata. Leidinggevenden gebruiken het om beslissingen te nemen, marketeers om campagnes te personaliseren, productmanagers om functies te herhalen en ondersteuningsmedewerkers om uitstekende service te leveren.

Artikel lezen

Tien leadgeneratie technieken voor B2B bedrijven

B2B bedrijven vertrouwen op verse leads om hun sales funnel te vullen en uiteindelijk om voor omzet voor het bedrijf te zorgen. Leadgeneratie is het proces om bezoekers naar je website te krijgen en deze om te zetten in leads door hun gegevens vast te leggen. Maar hoe zorg je ervoor dat je, in een drukke markt, innovatieve benaderingen gebruikt in plaats van terug te vallen op dezelfde oude leadgeneratie technieken?

Artikel lezen

Tien leadgeneratie technieken voor B2B bedrijven
Plan nu een gesprek

Klaar om te beginnen?

Plan nu een gesprek!

We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen. Benieuwd?