HubSpot Sales Hub

Door HubSpot Sales verkoop je meer terwijl je tijd bespaard

Ontvang een melding op het moment dat een lead je email opent of je website bezoekt, organiseer automatisch elke interactie met je leads en hou al je sales activiteiten op één plaats bij met de HubSpot Sales Hub. Zo verkoop je meer, sluit je sneller deals, verhoog je jouw omzet en bespaar je tijd!

HubSpot Sales Hub biedt een krachtige reeks tools voor verkoopprofessionals die hun verkoopproces willen optimaliseren. Met deze software kun je je salesinspanningen effectief beheren en verbeteren, waardoor je leads kunt omzetten in tevreden klanten.

Met Sales Hub kun je het verkoopproces stroomlijnen en leads effectief beheren. Hierdoor kun je potentiële klanten op een georganiseerde manier benaderen en hen begeleiden door de verkooptrechter. Het stelt je in staat om leads te volgen, communicatie te automatiseren en op het juiste moment gepersonaliseerde berichten te sturen.

Automatiseer je verkoopproces

Met HubSpot Sales Hub kun je je verkoopproces aanzienlijk vereenvoudigen en automatiseren. Deze krachtige software legt alle interacties met je leads en klanten automatisch vast, waardoor je een volledig overzicht hebt van de communicatiegeschiedenis. Dit betekent dat je nooit meer belangrijke details zult missen en altijd goed voorbereid bent op elk klantgesprek.

Een van de meest waardevolle functies van HubSpot Sales Hub is de mogelijkheid om taken te creëren voor je verkoopteam. Zo kunnen je verkopers eenvoudig e-mails en telefoongesprekken opvolgen. Ze kunnen precies zien wanneer een lead voor het laatst contact heeft opgenomen en welke stappen er nog moeten worden genomen. Deze gestroomlijnde taakbeheerfunctionaliteit maakt het mogelijk om leads en klanten op het juiste moment de juiste informatie te verstrekken.

Email & document sjablonen

Met HubSpot Sales Hub kun je tijd besparen en je professionele uitstraling verbeteren dankzij de mogelijkheid om e-mail- en documentsjablonen te gebruiken. Deze functie is een waardevolle aanvulling op je verkoopproces, omdat het je in staat stelt om e-mails efficiënter te verzenden en tegelijkertijd de kans op spellings- en grammaticafouten minimaliseert.

Door sjablonen te gebruiken voor de e-mails die je naar leads verstuurt, kun je kostbare tijd besparen. In plaats van telkens opnieuw e-mails te typen, kun je eenvoudig kiezen uit vooraf gedefinieerde sjablonen die relevant zijn voor verschillende situaties. Of je nu een follow-up e-mail verstuurt, een offerte presenteert of gewoon contact opneemt met een lead, met sjablonen kun je snel en consistent communiceren.

Eenvoudig agenda afspraken inplannen


Dankzij HubSpot Sales Hub is het eenvoudiger dan ooit om afspraken in te plannen met je leads. Dit betekent dat je voorgoed afscheid kunt nemen van eindeloze e-mailuitwisselingen en verwarrende planningssituaties. Het proces van het regelen van afspraken wordt gestroomlijnd en moeiteloos, wat waardevolle tijd en moeite bespaart, zowel voor jou als voor je leads.

Met deze functie kun je jouw beschikbaarheid eenvoudig delen en laten zien aan je leads. Hierdoor kunnen zij op hun gemak een tijdstip kiezen dat voor hen het beste uitkomt, binnen de beschikbare opties. Dit elimineert de frustratie van het heen en weer mailen om geschikte data en tijden te vinden, waardoor het proces veel efficiënter wordt.

Chat met de bezoekers aan je website


Dankzij HubSpot Sales Hub kun je nu rechtstreeks communiceren met bezoekers van je website. Dit is niet zomaar een chatfunctie; het is een krachtige tool waarmee je bezoekers van je website kunt omzetten in waardevolle leads. Hiermee creëer je de mogelijkheid om vragen te beantwoorden, producten en diensten uit te leggen, en waardevolle contactgegevens van potentiële klanten te verzamelen.

Wanneer bezoekers je website bekijken, kunnen ze snel en eenvoudig een gesprek met je starten via de chatfunctie. Of het nu gaat om vragen over je producten, verzoeken om meer informatie of zelfs om hulp bij het aankoopproces, met de chatfunctie ben je in staat om real-time te reageren en assistentie te bieden.

Weet precies wanneer een lead je email leest of je website bezoekt


Een cruciaal aspect van effectieve verkoop is het perfect timen van je interacties met leads. Met HubSpot Sales Hub kun je dit op een geavanceerde en nauwkeurige manier bereiken. Stel je voor dat je een lead kunt bellen op het exacte moment dat ze je e-mail hebben gelezen of actief je website bezoeken. Dit soort timing kan een aanzienlijke invloed hebben op het succes van je verkoopinspanningen.

Met HubSpot Sales Hub worden alle interacties met je leads automatisch vastgelegd en gesynchroniseerd. Dit betekent dat je altijd op de hoogte bent van hun recente activiteiten en interesses. Als een lead bijvoorbeeld een e-mail heeft geopend of je website bezoekt, zie je dat in real-time in je dashboard.

Koppelingen met Gmail, Google Workspace, Outlook en Office 365

Als jouw bedrijf vertrouwt op e-mailplatforms zoals Gmail, Google Workspace, Microsoft Outlook of Office 365, is HubSpot Sales Hub de perfecte aanvulling om je werkstroom te optimaliseren en al je e-mailinteracties moeiteloos vast te leggen. Met de naadloze integratie van HubSpot Sales Hub met deze platforms kun je ervoor zorgen dat geen enkele belangrijke communicatie verloren gaat en dat alles automatisch wordt vastgelegd in je CRM-systeem.

Sales enablement

Een essentieel onderdeel van effectieve verkoopondersteuning is het gecentraliseerde beheer van documenten en andere verkoopassets. HubSpot Sales Hub biedt deze mogelijkheid, waardoor je jouw verkoopteam kunt voorzien van de juiste tools om efficiënter en succesvoller te verkopen.

Stel je voor dat al je verkoopdocumenten, presentaties, offertes en andere belangrijke materialen binnen handbereik zijn, op één centrale locatie. Dit betekent dat je verkopers niet langer kostbare tijd hoeven te verspillen aan het zoeken naar de juiste documenten of zich zorgen hoeven te maken over verouderde versies.

HubSpot
Invalshoek hielp ons met het opstarten van HubSpot als ons CRM-systeem. Hij begeleidde ons bij het maken van de juiste keuzes en adviseerde ons over de modules voor sales, marketing en service. Andy zette het systeem op en zorgde ervoor dat het goed werkte. We gebruiken nu HubSpot zonder enige hulp. We raden Invalshoek ten zeerste aan als je bezig bent met het onboarden van HubSpot en je een ervaren sparring partner wilt hebben die je helpt bij het implementeren van HubSpot en je helpt beginnersfouten te voorkomen.
Etienne Jager
Happynizr
Via Invalshoek heb ik kennis gemaakt met het toepassen van CRM via HubSpot en bekend geraakt met de mogelijkheden hiervan. Het maakt het werk efficiënter, controleerbaarder en vergroot je kans op efficiënte leads en opportunities die omgezet kunnen worden tot deals. Ik ben blij dat ik Invalshoek heb ingeschakeld voor het Rolmodellen Bureau.
Fatima Akchar
Rolmodellen Bureau
I've worked with Andy and the team at Invalshoek as their Partner Success Manager at HubSpot and I've found them to be very knowledgeable about implementing the HubSpot software and creating marketing and sales strategies that work for their customers. A pleasure to work with and an asset to his clients.
Brian Mackey
Partner Success Manager, HubSpot
HubSpot

Klaar om te beginnen?

Wil je meer weten over hoe je HubSpot Sales Hub kan inzetten voor jouw bedrijf? Vraag dan nu een demo aan!

HubSpot Gold Partner

Werk je al met HubSpot?

Als je al gebruik maakt van HubSpot en op zoek bent naar ondersteunende diensten of een review van je huidige campagnes dan gaan we graag me je in gesprek! Zo krijg je een beeld hoe het is om samen te werken met een marketing bureau dat partner is van HubSpot. En hoe we je kunnen helpen om HubSpot succesvol in te zetten en zo je commerciële doelen te bereiken.

Wat je huidige situatie ook is, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!

HubSpot Gold Partner