Online adverteren voor B2B bedrijven

Effectief je doelgroep bereiken op zoekmachines, social media & display

Wij helpen jouw doelen sneller te bereiken met online adverteren

Hoewel SEO van vitaal belang is voor het genereren van organisch verkeer, kost het tijd om er de vruchten van te plukken. Door online te adverteren kan je direct verkeer en snelle resultaten genereren. In combinatie met een overkoepelende SEO-strategie kan online adverteren, inclusief zoekmachine-marketing, betaalde sociale media en display een krachtig hulpmiddel zijn.

Door uw doelgroep te targeten met advertenties die zijn afgestemd op hun wensen en behoeften helpt internetreclame je om meer verkeer naar je website te krijgen, vraag naar je producten en diensten op te bouwen en om hoogwaardige leads te genereren. Hierdoor wordt je bedrijf succesvoller!

Wij bieden uitgebreide digitale advertentieservices die zorgen voor meer verkeer naar je website, meer conversies en meer omzet.

Hoe werkt online adverteren bij Invalshoek?

Ons online advertentieproces is afgestemd op de zakelijke doelstellingen van jouw bedrijf. We beginnen met diepgaand onderzoek van je producten, bestaande campagnes, en analyseren van je concurrenten. We analyseren jouw doelgroep, hun online gedrag en de verschillende stadia van de marketingfunnel om elke advertentie optimaal te laten presteren.

Op basis van dit onderzoek maken we een gedetailleerde planning voor het uitvoeren van de advertentiecampagnes, inclusief het opzetten van campagnes, het kiezen van de juiste kanalen, het ontwikkelen van landingspagina’s, het schrijven en ontwerpen van advertenties, het instellen van targeting en meer. We stellen doelstellingen op om je de hoogste ROI van je advertenties te geven.

Online adverteren voor B2B bedrijven

Promotie maken voor Miss Appril deed ik met Andy Hoek van Invalshoek. Naast de online advertentie campagne zit Andy boordevol tips. Echt een aanrader!

Case study Miss Appril lezen >

Jacqueline de Gruyter
Miss Appril

Wij bieden de volgende mogelijkheden aan voor online adverteren:

Adverteren op Zoekmachines

Zoekmachinemarketing, zoals SEO, richt zich op je doelgroep via zoekwoord- en zoekgegevens. Maar SEA (search engine advertising) maakt gebruik van betaalde advertenties om een uitstekende positionering in zoekresultaten te garanderen.

Effectieve SEA vereist strategisch zoekwoordonderzoek en bieden, evenals advertenties op maat ontwikkeld voor je doelgroep. Wij hebben uitgebreide expertise in het ontwikkelen en optimaliseren van SEA-campagnes voor Google Adsen Bing Ads.

Onze diensten omvatten: strategie en campagneplanning, zoekwoordonderzoek, ontwikkeling en ontwerp van advertentieteksten, campagne instellen en starten, campagnebeheer, onderhoud en optimalisatie.

Adverteren op Social Media

Naarmate mensen meer tijd op social media doorbrengen, heb je meer mogelijkheden om hen te bereiken. Met online adverteren op social media kan je zeer gerichte advertenties maken voor specifieke doelgroepen, gedrag en interesses, waardoor je beter in staat bent om hoogwaardige leads aan te trekken.

Hoewel ongelooflijk effectief, komt betaald sociaal met uitdagingen. Van Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest to Snapchat, elk platform heeft zijn eigen richtlijnen, best practices en doelgroep. Ons team kan zorgen voor platformaanbevelingen, strategie en advertentieconcepten, ontwikkeling, ontwerp en bewerking van advertentieteksten, en campagnebeheer, onderhoud en optimalisatie.

Wij bieden prospecting en remarketing campagnes op Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest en Youtube.

Display Advertising

Met display advertenties kunt je jouw doelgroep nauwkeuriger en op een meer kosteneffectieve manier bereiken dan met traditionele advertentiekanalen zoals pers of tv. Bovendien kan je met online display advertenties de respons van je doelgroep en de betrokkenheid bij je merk beter volgen dan wanneer je traditionele advertentiemethoden gebruikt.

Display is een vorm van online adverteren waarbij advertenties op websites van derden worden weergegeven naast inhoud die relevant is voor je producten en diensten of interessant is voor je doelgroep. Advertenties kunnen de vorm aannemen van banners, tekst, afbeeldingen en video.

Wij helpen met strategie en advertentieconcepten, ontwerp en ontwikkeling van banner ads en campagnebeheer, onderhoud en optimalisatie. Wij bieden zowel prospecting als remarketing campagnes.

Native Advertising

Native advertenties verschijnen als onderdeel van het ontwerp van de webpagina waarop ze zich bevinden. In plaats van op te vallen als een advertentie zien native advertenties eruit als redactionele content en hebben daardoor een zachtere verkoopbenadering. Ze kunnen bijvoorbeeld als aanbevolen inhoud op nieuwssites verschijnen.

Wij helpen met strategie en advertentieconcepten, ontwerp en ontwikkeling van native ads en campagnebeheer, onderhoud en optimalisatie. Wij bieden zowel prospecting als remarketing campagnes.

Wil je meer weten? Vraag dan nu een gratis en vrijblijvend intake gesprek aan voor online adverteren:

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk, uiterlijk einde volgende werkdag, contact met je op om je advertentiecampagne te bespreken.

Artikelen op ons blog over online adverteren

Case study online adverteren voor Miss Appril

Miss appril is dé werving & selectie specialist van de Nederlandse app industrie. Dit bureau helpt bedrijven die apps bouwen aan Android en iOS developers, UX/UI designers en product owners die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps. Tevens organiseert Miss Appril events zoals het appril Festival en is het partner van Appdevcon. Miss Appril heeft een portfolio van meer dan 3000 specialisten op het gebied van app development en app marketing. Om meer brand awareness te creëren bij de doelgroep heeft Miss Appril gekozen voor online adverteren bij Invalshoek.

Artikel lezen

Case study online adverteren voor Miss Appril
Google Ads: hoe bouw je een campagne op?

Google Ads: hoe bouw je een campagne op?

Ongeacht hoeveel nieuwe gratis tools voor e-commerce er inmiddels bestaan, een betaalde advertentie is vaak nog steeds de beste manier om nieuw verkeer naar je website te trekken. Het probleem is dat in de e-commerce vaak dezelfde zoektermen en zoekwoorden worden gebruikt. Daarom is het belangrijk dat je niet alleen leert hoe je een goede Google Ads Campagne opbouwt, maar ook hoe je opvalt tussen de rest.

Artikel lezen

Display advertising: een overzicht voor beginners

Door middel van display advertising worden statische of geanimeerde advertenties op websites vertoond met als doel je merk of product te promoten. Er zijn vele vormen van display advertising, zoals interstitials en homepage takeovers, maar ook op social media zoals Twitter en Facebook. In dit artikel richten we ons echter op de basis, namelijk banner ads op websites, en hoe je display advertising als zakelijk dienstverlener kan inzetten voor het bereiken van je doelgroep.

Artikel lezen

Display advertising: een overzicht voor beginners
Online Adverteren Abonnement

Online Adverteren Abonnement

Heb je interesse in online adverteren als abonnement? Bekijk dan nu de mogelijkheden?