Onze werkwijze: het Invalshoek Proces

Stapsgewijs verbeteren van je online marketing en sales

Meer verkeer + hogere conversie = meer klanten

Het Invalshoek proces zorgt voor resultaat met online marketing, online adverteren en CRM. Dit doen we op basis van inbound marketing. Hiermee helpen we B2B bedrijven met het vinden van nieuwe klanten. Wij gebruiken hiervoor de software van HubSpot.

Een programma op maat voor het verkrijgen van nieuwe klanten. Samen ontwerpen we de ideale buying journey voor jouw doelgroep en vullen we deze met je bestaande content en begeleiden we je bij het maken van nieuwe content. Als je dat liever wilt, nemen we voor een meerprijs het creëren van content volledig van je over.

Op deze pagina leggen we uit hoe we je in acht stappen helpen om nieuwe klanten te krijgen!

Stap 1: gratis vrijblijvend eerste gesprek

Tijdens dit eerste gesprek kijken we naar je huidige marketing en salesproces. We kijken naar de sterke en zwakke punten en welke kansen er zijn om die te verbeteren. Zo krijg je een beeld van de mogelijkheden die er zijn om meer resultaat te boeken met sales en marketing.

Stap 2: strategie workshop

In deze workshop gaan met jouw de diepte in om je commerciële strategie uit te werken en een blueprint voor je campagnes te ontwikkelen. We bepalen je ideale klant, hun problemen en de oplossing daarvoor die je aanbiedt. En hoe je hun overtuigd om klant van je te worden! Het resultaat van deze workshop is een marketing blueprint die dient als basis voor de rest van het proces.

Lees hier meer over online marketing

Stap 3: content verbeteren en ontwikkelen

Jouw website is de kern voor het vinden van nieuwe klanten, maar dan moet er wel de juiste content op staan! Op basis van de strategie workshop optimaliseren we jouw bestaande content en helpen we met het ontwikkelen van nieuwe content. Hierdoor zal je website meer bezoekers aantrekken, meer van die bezoekers converteren naar leads en uiteindelijk naar klanten. Eventueel kunnen we dit versnellen met betaald adverteren.

Stap 4: salesproces optimaliseren

Om van leads klanten te maken moet je een goed ingericht salesproces hebben. Wij helpen met het inrichten van je CRM, leren je verkopers hoe ze dat gebruiken en coachen ze in hun salestechnieken. Heb je al een goed ingericht salesproces? Dan slaan we deze stap over!

Lees hier meer over Sales Enablement

Stap 5: inrichten marketing campagnes

Content is de kern, maar het is niet het enige. Daarnaast zijn er ook webformulieren en emails nodig om klanten van je leads te maken. En natuurlijk willen we het gedrag van de bezoekers aan je website in de gaten houden om op het juiste moment de juiste boodschap te zenden.

Lees hier meer over Marketing Automation

Stap 6A: campagnes zelf beheren

Wil je zelf HubSpot beheren en content maken? Prima, dan helpen we op afstand mee. We ondersteunen je dan via email en houden elke zes maanden een strategische workshop om de resultaten en mogelijkheden te bespreken.

Stap 6B: campagnes beheerd door Invalshoek

Laat je het beheer van HubSpot liever aan ons over? Dat kan! Wij zorgen dan voor nieuwe content, optimaliseren de campagnes en verzorgen de mailings. Wekelijks houden we je op de hoogte met rapportages. Elke maand een call om de voortgang te bespreken. En elk kwartaal een strategische workshop om dieper in te gaan op de resultaten en mogelijkheden.

Stap 7: campagnes accelereren

Als de basis staat is het tijd om gas te geven! Wij helpen je met search engine marketing, display marketing, remarketing en social media om het aantal nieuwe leads te vergroten en de tijd van lead naar klant te verkorten. Zo haal jij het maximale resultaat uit je marketing campagnes!

Lees hier meer over Online Adverteren

Stap 8: analyseren en optimaliseren

Wij kijken naar de voortgang van de campagnes en op basis van analyse en experimenten kijken we wat goed gaat en wat beter moet. Hierdoor worden je campagnes continu verbeterd en haal je het meest uit je investering.

Lees hier meer over Conversie Optimalisatie

Onze werkwijze: het Invalshoek Proces
Invalshoek heeft ons niet alleen geholpen met het inrichten van de techniek, maar ook met de toepassing ervan in de praktijk. Zo zorgt Andy ervoor dat online marketing bij ons ook echt werkt.

Case study Hivos
Jeroen van Aken
Hivos
Invalshoek is een marketing bureau in Amsterdam dat weet waar ze het over heeft. Ik had nog nooit iets op dit gebied gedaan en heb ontzettend veel geleerd en ons werk wordt er door gemakkelijker.

Invalshoek is een aanrader voor zowel starters als al bestaande bedrijven.

Case study Rolmodellen Bureau
Fatima Akchar
Rolmodellen Bureau
Promotie maken voor Miss Appril deed ik met Andy Hoek van Invalshoek. Naast de online advertentie campagne zit Andy boordevol tips. Echt een aanrader!

Case study Miss Appril
Jacqueline de Gruyter
Miss Appril
Andy heeft niet alleen kennis van alles wat met online marketing te maken heeft, maar hij is ook in staat om mee op ‘de ondernemersstoel’ te zitten en sterk inhoudelijk mee te denken.

Hij snapte mijn niche al tijdens het eerste gesprek volledig. Dit vond ik essentieel voor onze samenwerking.

Case study INSTKTIV
Ferry Vermeulen
INSTRKTIV
Maak dan nu een afspraak!

Maak nu een afspraak!

Wil je meteen aan de slag met het verbeteren van je marketing en sales? Plan dan nu jouw vrijblijvende en gratis eerste gesprek in!

We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen.

HubSpot Gold Partner

Werk je al met HubSpot?

Als je al gebruik maakt van HubSpot en op zoek bent naar ondersteunende diensten of een review van je huidige campagnes dan gaan we graag me je in gesprek! Zo krijg je een beeld hoe het is om samen te werken met een marketing bureau dat partner is van HubSpot. En hoe we je kunnen helpen om HubSpot succesvol in te zetten en zo je commerciële doelen te bereiken.

Wat je huidige situatie ook is, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!

HubSpot Gold Partner