Succesverhalen

Lees de ervaringen die onze klanten met ons hebben op het gebied van online marketing, online adverteren en ondersteuning met sales en CRM.

Case study: HubSpot CMS website voor Huisartsentelefonie

De gezondheidszorgsector is voortdurend in ontwikkeling, waarbij technologische vooruitgang en digitale transformatie een cruciale rol spelen bij het verbeteren van de patiëntenzorg en de efficiëntie van zorgverleners. In dit kader werd de uitdaging aangegaan door Huisartsentelefonie, een vooraanstaande speler in de sector die huisartsen ondersteunt bij het verlenen van telefonische bereikbaarheid, om een nieuwe website te ontwikkelen.

Case study Huisartsentelefonie lezen

Case study: HubSpot CMS website voor Huisartsentelefonie
Case study: account based marketing voor Alveo

Case study: account based marketing voor Alveo

Alveo is een vooraanstaand internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van software en beheerde diensten aan grote financiële instellingen, waaronder banken, verzekeraars, beurzen en vermogensbeheerders. Ze waren op zoek naar een manier om de effectiviteit van hun marketinginspanningen te verbeteren en zich te richten op hun belangrijkste doelaccounts om hun positie op de markt verder te versterken. Om deze doelen te bereiken, hebben ze gekozen voor een account-gebaseerde marketingaanpak.

Case study Alveo lezen

Case study: online adverteren voor Miss Appril

Miss appril is dé werving & selectie specialist van de Nederlandse app industrie. Dit bureau helpt bedrijven die apps bouwen aan Android en iOS developers, UX/UI designers en product owners die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps. Tevens organiseert Miss Appril events zoals het appril Festival en is het partner van Appdevcon. Miss Appril heeft een portfolio van meer dan 3000 specialisten op het gebied van app development en app marketing. Om meer brand awareness te creëren bij de doelgroep heeft Miss Appril gekozen voor online adverteren bij Invalshoek.

Case study Miss Appril lezen

Case study online adverteren voor Miss Appril
Case study: feedback surveys voor Hivos

Case study: feedback surveys voor Hivos

Wij helpen Hivos met marketing automation, online adverteren en conversie optimalisatie. Voor dat laatste zetten we naast AB testen ook onder andere feedback surveys in om de resultaten van de website en campagnes te verbeteren. Zo verzamelen we niet alleen kwantitatieve maar ook kwalitatieve input. Op hoe we deze surveys inzetten gaan we dieper in in deze case study.

Case study Hivos lezen

Case study: digital marketing voor INSTRKTIV

INSTRKTIV is een in Berlijn gevestigd bedrijf dat helpt met het ontwikkelen van handleidingen en het verkrijgen van CE markeringen. De doelgroep bestaat uit bedrijven die producten importeren of zelf ontwikkelen en die in de EU op de markt wensen te brengen. Voor diverse categorieën producten, zoals elektronica en speelgoed, zijn handleidingen nodig en verplicht die conformeren aan EU regelgeving voordat ze verkocht mogen worden. Daarnaast geldt voor een aantal categorieën dat ze een CE markering moeten hebben voordat ze op de markt mogen worden gebracht.

Case study INSTRKTIV lezen

Case study: digital marketing voor INSTRKTIV
Case study: marketing en sales voor het Rolmodellen Bureau

Case study: marketing en sales voor het Rolmodellen Bureau

Het Rolmodellen Bureau is het sprekers- en kennisbureau met impact in de 21e eeuw. Dit jonge bedrijf is in 2017 opgericht door Fatima Akchar en is gevestigd in Den Haag. De sprekers van het Rolmodellen Bureau zijn te boeken voor gastlezingen, masterclasses, workshops, als storytellers of als dagvoorzitters. Het Rolmodellen Bureau onderscheidt zich van andere sprekersbureaus door de focus op maatschappelijk relevante thema’s te leggen. Wij van Invalshoek helpen het Rolmodellen Bureau met marketing en sales.

Case study Rolmodellen Bureau lezen

Gesprek inplannen

Ook succesvol worden?

Begin dan met het inplannen van een vrijblijvend eerste gesprek

We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen. Benieuwd?

Artikelen in je inbox?

De Invalshoek nieuwsbrief zit vol met tips over marketing, sales en CRM!