Succesverhalen

Lees de ervaringen die onze klanten met ons hebben op het gebied van online marketing, online adverteren en ondersteuning met sales en CRM.

Case study online adverteren voor Miss Appril

Miss appril is dé werving & selectie specialist van de Nederlandse app industrie. Dit bureau helpt bedrijven die apps bouwen aan Android en iOS developers, UX/UI designers en product owners die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps. Tevens organiseert Miss Appril events zoals het appril Festival en is het partner van Appdevcon. Miss Appril heeft een portfolio van meer dan 3000 specialisten op het gebied van app development en app marketing. Om meer brand awareness te creëren bij de doelgroep heeft Miss Appril gekozen voor online adverteren bij Invalshoek.

Case study Miss Appril lezen

Case study online adverteren voor Miss Appril
Case study: marketing en sales voor het Rolmodellen Bureau

Case study: marketing en sales voor het Rolmodellen Bureau

Het Rolmodellen Bureau is het sprekers- en kennisbureau met impact in de 21e eeuw. Dit jonge bedrijf is in 2017 opgericht door Fatima Akchar en is gevestigd in Den Haag. De sprekers van het Rolmodellen Bureau zijn te boeken voor gastlezingen, masterclasses, workshops, als storytellers of als dagvoorzitters. Het Rolmodellen Bureau onderscheidt zich van andere sprekersbureaus door de focus op maatschappelijk relevante thema’s te leggen. Wij van Invalshoek helpen het Rolmodellen Bureau met marketing en sales.

Case study Rolmodellen Bureau lezen

Case study: digital marketing voor INSTRKTIV

INSTRKTIV is een in Berlijn gevestigd bedrijf dat helpt met het ontwikkelen van handleidingen en het verkrijgen van CE markeringen. De doelgroep bestaat uit bedrijven die producten importeren of zelf ontwikkelen en die in de EU op de markt wensen te brengen. Voor diverse categorieën producten, zoals elektronica en speelgoed, zijn handleidingen nodig en verplicht die conformeren aan EU regelgeving voordat ze verkocht mogen worden. Daarnaast geldt voor een aantal categorieën dat ze een CE markering moeten hebben voordat ze op de markt mogen worden gebracht.

Case study INSTRKTIV lezen

Case study: digital marketing voor INSTRKTIV
Gesprek inplannen

Ook succesvol worden?

Begin dan met het inplannen van een vrijblijvend eerste gesprek

We beginnen altijd met een gratis en vrijblijvend eerste gesprek waarbij we kijken naar je huidige marketing en salesproces. Zo krijg je een duidelijk beeld van wat wij voor je kunnen betekenen. Benieuwd?

Artikelen in je inbox?

De Invalshoek nieuwsbrief zit vol met tips over marketing, sales en CRM!