Conversie Optimalisatie

Wij verhogen de conversie van je website met slimme experimenten en gebruikersonderzoek

Haal jij wel voldoende omzet uit je website?

Een succesvolle website betekend meer dan veel bezoekers. Het betekend een website die geld oplevert. Bijvoorbeeld door online verkopen of door het genereren van leads. Daarom wil jij de conversie van je website optimaliseren. Zodat je zoveel mogelijk van de bezoekers omzet naar klanten voor je bedrijf. En daar helpt ons conversie optimalisatie programma bij.

Door conversie optimalisatie toe te passen zorg je ervoor dat meer bezoekers op je website een aankoop doen, een lead magnet downloaden, een offerte aanvragen of een formulier invullen.

Zo haal je uit dezelfde hoeveelheid verkeer meer rendement. En als de hoeveelheid verkeer ook nog eens groeit gaat het rendement van je website door het dak!

Onderzoek naar het gedrag van website bezoekers

Met ons conversie optimalisatie programma analyseren we je website op drie verschillende niveaus:

Web Analytics

We brengen de stappen in kaart die je bezoekers nemen om klant bij je te worden. Van de oorspronkelijke bron tot aan de uiteindelijk pagina waar de conversie plaatsvindt. Volgens kijken we bij welke stappen bezoekers afhaken.

Heatmaps & Screen Recordings

De stappen die bezoekers nemen op je website zijn één dingen, maar hoe gedragen ze zich op individuele pagina's? Daar kijken we naar met heatmaps en screen recordings. Zitten alle elementen op je website wel op de juiste plek om voor de hoogste conversie te zorgen?

User Feedback

Niet alleen het gedrag van bezoekers is belangrijk, maar vooral ook waarom ze zich zo gedragen. Dat onderzoeken we met slimme surveys.

Slimme experimenten om verbeteringen te testen

Op basis van het onderzoek stellen we hypotheses op hoe de conversie van je website verbeterd kan worden. Deze hypotheses testen we vervolgens met AB en Multivariate testen. Zo zorgen we ervoor dat veranderingen aan je website ook daadwerkelijk verbeteringen zijn die leiden tot een hogere conversie.

In vier stappen naar een hogere conversie

Door het volgen van ons vierstaps proces zorgen we voor een meetbaar hogere conversie van websites.

  • Stap 1: onderzoek
  • Stap 2: hypotheses opstellen
  • Stap 3: experimenten uitvoeren
  • Stap 4: verbeteringen implementeren

Na de vierde stap gaan we terug naar stap 1, op deze manier zorgen we voor een continue proces voor het verhogen van de conversie op je website. Want een website is natuurlijk nooit klaar.

Ben jij er klaar voor om meer resultaat uit je website te halen?

Vul dan het formulier op deze pagina in voor een gratis eerste gesprek en een vrijblijvende offerte voor ons conversie optimalisatie programma.

Conversie Optimalisatie Bureau in Amsterdam
Invalshoek is een marketing bureau in Amsterdam dat weet waar ze het over heeft. Ik had nog nooit iets op dit gebied gedaan en heb ontzettend veel geleerd en ons werk wordt er door gemakkelijker.

Invalshoek is een aanrader voor zowel starters als al bestaande bedrijven.
Fatima Akchar
Rolmodellen Bureau
Invalshoek heeft ons niet alleen geholpen met het inrichten van de techniek, maar ook met de toepassing ervan in de praktijk. Zo zorgt Andy ervoor dat online marketing bij ons ook echt werkt.
Jeroen van Aken
Hivos

Vraag nu gratis een vrijblijvende offerte aan om de conversie van website te optimaliseren:

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk, uiterlijk einde volgende werkdag, contact met je op om het verhogen van de conversie op je website te bespreken.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op of bel naar 020 - 30 86 422.

Artikelen op ons blog over conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie: de beginnersgids

Zorg dat jouw website slimmer werkt en genereer meer gekwalificeerde leads en klanten door gebruik te maken van conversie optimalisatie.

Artikel lezen

Conversie optimalisatie: de beginnersgids
Zo voer je een succesvolle A/B test uit

Zo voer je een succesvolle A/B test uit

Wil je een A/B test uitvoeren? Sla deze checklist op om overzicht te krijgen in wat je het beste voor, tijdens en na een A/B test kunt doen om de beste resultaten te krijgen en de conversie van je website en je email marketing campagnes te optimaliseren.

Artikel lezen

Marktonderzoek, wat is dat?

Marktonderzoek is het proces dat het onderzoeken van de mensen in een bepaalde markt onderzoekt, de producten die ze kopen en waar ze die nu kopen. Door de juiste mensen en data te betrekken kan een bedrijf dit onderzoek inzetten om zichzelf te positioneren in de markt en voorspellen hoe de markt in de toekomst zal zijn.

Artikel lezen

Marktonderzoek, wat is dat?
Zes tools voor heatmaps en screen recordings

Zes tools voor heatmaps en screen recordings

Heatmaps en screen recordings maken het mogelijk om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoekers op je website. Waar Google Analytics je inzicht geeft in welke pagina's bezocht worden en waar verkeer vandaan komt geven deze tools je inzicht wat bezoekers doen op een pagina.

Artikel lezen

B2B klantfeedback: zes populaire feedback kanalen

Waarom is het vooral bij B2B producten belangrijk feedback van klanten te krijgen? Anders dan bij B2C producten is bij B2B klanttevredenheid niet gerelateerd aan het gebruik van het product. B2C klanten zullen bij ontevredenheid simpelweg stoppen met het gebruiken/aanschaffen van producten. B2B zullen producten/diensten waar ze eigenlijk niet al te tevreden over zijn echter wél blijven gebruiken en aanschaffen, omdat ze deze gewoonweg nodig hebben om hun bedrijf te laten functioneren en hun werk te kunnen (blijven) doen.

Artikel lezen

B2B klantfeedback: zes populaire feedback kanalen
Meer verkeer naar je website?

Meer verkeer naar je website?

Heb je al een perfect geoptimaliseerde website en wil je meer verkeer? Bekijk dan onze mogelijkheden voor online adverteren!