Marketing & Sales Blog

UTM tags maken, zo doe je dat!

UTM tags maken, zo doe je dat!

Verreweg de populairste analytics tool voor websites is Google Analytics. Uit onderzoek van BuiltWith blijkt dat maar liefst 80% van alle websites wereldwijd Google Analytics gebruiken om het aantal bezoekers en de aard van de bezoeken te meten en monitoren. Helaas weten de meeste mensen die Google Analytics gebruiken eigenlijk niet eens precies hoe het werkt en hebben de meeste mensen hun UTM parameters niet goed ingesteld.

Artikel lezen
Zo gebruik je een CRM - Invalshoek
CRM

Zo gebruik je een CRM

Wanneer je bedrijf groeit wordt het steeds moeilijker om handmatig je klantenbestand bij te houden in spreadsheets en losse notities. Dit is niet alleen te tijdrovend en inefficiënt, maar het kan er ook voor zorgen dat je dingen over het hoofd gaat zien en dat potentiële klanten of unieke kansen door je vingers glippen.

Artikel lezen
Marktonderzoek, wat is dat?

Marktonderzoek, wat is dat?

In sommige kringen wordt marktonderzoek uitgelegd als allesomvattende methode om te onderzoeken wat de markt wil. “Wat is de vraag naar dit product is? Wie is er op zoek naar onze diensten? Daar kunnen we achter komen door middel van marktonderzoek,” zou je kunnen zeggen.

Artikel lezen